Rólunk mondták
Vajs Debóráék esküvői vacsorára bérelték ki a nagy, duplatermünket. Nagyon szimpatikus, kedves hölgyről van szó. Debóra volt egyébiránt az ara. A vendégek jól érezték magukat. Ennek legmegbízhatóbb jele, hogy később a társaság egy táncos bulira is bérelt termet tőlünk.
Hogyan és mikor került kapcsolatba az Apáthy Gyógycentrummal, miként tudta meg ezt a lehetőséget?
Valamikor 2014., májusában kerültem kapcsolatba az Apáthy Gyógycentrummal, amikor bérelhető termet kerestem a kis létszámú, családias esküvőnk megtartásához. Interneten bukkantam rá a helyre és mivel hozzánk közel esik, az ár pedig nagyon szimpatikus volt, ráadásul a termekről készült fotók is felkeltették az érdeklődésemet, azonnal felhívtam a weboldalon szereplő telefonszámot. Kálnai Mihállyal beszéltem, aki annak ellenére, hogy épp vasárnap volt, azonnal pozitívan állt hozzá a megkeresésemhez és másnapra meg is tudtunk beszélni egy időpontot a találkozásra.
Miért választották a terembérlést mondjuk egy étterem helyett?
Annak, hogy a terembérlés mellett döntöttünk, két oka volt. Az egyik ok a vacsora anyagi oldala. Ha találtunk is kedvező áru, szimpatikus éttermet, a süteményt, tortát és az italokat (főként a rövid italokat) tekintve még egy megfizethető terembérleti díj mellett is sokkal kedvezőbbnek látszott, ha a felsoroltakat magunk szerezzük be. A választásunk másik oka, hogy ha kibérlünk egy olyan helyiséget, ami kizárólag a mi rendelkezésünkre áll, önállóbbak lehetünk, sok mindent magunk szervezhetünk meg, annak ellenére, hogy ez némi pluszmunkával jár. Ez egy kellemes kaland és kreatív munka is egyben, hiszen együtt tervezzük, valósítjuk meg a részleteket és ezt is sokkal olcsóbban, mintha rendezvényszervező cég szolgáltatásait vettük volna igénybe.
Mi a véleménye az Apáthy Gyógycentrumról?
Az Apáthy Gyógycentrumról csak pozitívumokat tudok elmondani. Elsőként említeném itt, amivel tapasztalat híján eleinte nem számoltunk: hogyha tényleg csupán csak egy termet veszünk igénybe mosdóhasználattal – mert a legtöbb lehetőség ilyen lett volna -, az közel sem biztosít annyira kötetlen körülményt, mint amilyennel az Apáthy Gyógycentrumban találkoztunk. Nem mellesleg a budapesti terembérleti díjakat tekintve a Gyógycentrum díjszabása eleve a legkedvezőbb kategóriába esett, az ár-érték arány tekintetében pedig azt gondolom, hogy messzemenően a legjobb választás volt részünkről.
Milyen benyomásokat szerzett az együttműködés során?
Elsőként kiderült, hogy nemcsak a termet vehetjük igénybe, ahol a vacsora és a tánc folyik majd, hanem használhatjuk az új, jól felszerelt konyhát, egy pici helyiséget a nagy terem mellett, ahol elhelyezhettük a zenéhez szükséges felszereléseket, illetve egyéb, a vacsorához kellő eszközöket. A vendégek beszélgethettek a beépített teraszon és az elég nagy, padokkal is ellátott hangulatos udvarban, ahol pezsgővel koccintottunk a vacsora előtt. Ide ráadásul több kocsi is beállhatott, így nem kellett a környéken parkolót keresni vagy félteni az autókat. A házigazdák végig nagyon kedvesek és segítőkészek voltak. Minden felmerülő problémát megoldottunk a segítségükkel. Nagyon sok minden volt, amire első körben nem gondoltunk, amik csak idővel, a szervezés sűrűjében kerültek elő. Ezért többször egyeztettünk Kálnai Mihállyal az elképzeléseinkről telefonon és személyesen is. Ő minden alkalommal segítőkészen, a legkülönfélébb megoldási lehetőségekre nyitottan reagált. Többször megnéztük a termet és a hozzá kapcsolódó helyiségeket részletesen, hogy könnyebb legyen megtervezni az asztalok, székek elhelyezését, a dekorációt, valamint a zenéhez szükséges technikai megoldások kivitelezését. Nagy segítség volt számunkra például az is, hogy az edényeket már pár nappal az esemény előtt odavihettük. Az italokat, a süteményeket is időben sikerült hideg helyen elhelyeznünk, nem kellett hűtőkocsit bérelni vagy este szállíttatni ki ezeket a dolgokat. A termet előző nap este rendeztük be és dekoráltuk. Az időpontokat illetően is nagyon rugalmasak voltak a tulajdonosok; az utolsó napon késő este is végig ott voltak velünk és mindenben segítettek. Ugyanígy együttműködtek az esküvő után a dolgok elpakolásában, szortírozásában. Ezzel egyáltalán nem számoltunk előre, de utólag látom, hogy nagyon sokat jelentett ez idő és energia tekintetében egyaránt, ráadásul praktikus tanácsokkal, meglátásokkal láttak el bennünket, ami a készülődés izgalmában nagyon jól jött. Szintén nagy segítség volt számunkra, hogy amikor megérkeztünk a Gyógycentrumba a vendégekkel, nem voltunk magunkra hagyva. A házigazdák nagyon kedvesen fogadtak mindenkit. Megismerkedtek, beszélgettek a vendégekkel, bemutatták nekik a helyet. A családban és a barátok között mindenki nagyon jó véleménnyel volt a Kálnai-házaspárról. A berendezett terem végül nagyon szép és hangulatos lett. A Gyógycentrum kívül-belül igényesen karban tartott, kellemes, esztétikus hely.
Mit tartana javíthatónak?
Javítandó dolog egyáltalán nem jut eszembe. A tulajdonosok maximálisan megtettek mindent annak érdekében, hogy elégedettek legyünk és minden meghívott jól érezhesse magát.
Az együttműködésnek aztán lett folytatása.
Igen, az esküvő óta egy zenés, vacsorával egybekötött baráti összejövetelt is szerveztünk itt, és akkor is ugyanolyan jó tapasztalatokra tettünk szert, mint első alkalommal. Mindenkinek jó szívvel tudom ajánlani az Apáthy Gyógycentrumot különféle családi vagy baráti rendezvények helyszínéül.
Végh Ágnes csinos, fiatal hölgy, aki már két éve jár hozzánk. Gyermekek gerincét kezeli. Főállásban szakrendelőben dolgozik. És nagyon szeretik a betegei.
Hogyan is kezdődött a közös együttműködés?
Körülbelül két évvel ezelőtt kerültem az Apáthy Gyógycentrumba. Közelben volt szükségem egy teremre, és az interneten keresztül találtam meg a hirdetést, amely ide vezetett. És azóta itt vagyok.
Mit tart jónak, illetve javíthatónak ebben a családi vállalkozásban?
Jónak tartom a rugalmasságot, a pontosságot, a jó minőségű és korszerű tornaeszközöket, a terem felépítését, valamint a barátságos együttműködést. Tetszik továbbá a családias, otthon nyugalmát árasztó központ. Ugyanakkor szerintem lehetne modernebb, rendezettebb, összeszedettebb a várakozó, az öltöző és a terasz; ahogyan az látszik a régebbi teremfotókon. Úgy gondolom, hogy a terem szakmaiságát sugallni már a várakozóban is lehetne, akár egyéb díszes dolgokat is a háttérbe szorítva.
Gyergyói Szilvia nagyon csinos, kedves és szerény szakember. Vele már több mint egy éve vagyunk munkakapcsolatban. Szilvi 50-60 év közötti nőknek tart Pilátesz tornát, 10-12 fős csoportja van. Minden alkalommal forró gyógyfüvekből készült teával kínálja a társaságot.
Hogyan is kezdődött ez az együttműködés?
2012 szeptemberében kezdtem el foglalkozásokat tartani az Apáthy Gyógycentrumban, és azóta is itt tartom óráimat. Egy kedves ismerősöm lelt rá a helyre, aki egyébként szintén dolgozott egy évig a Gyógycentrumban, amíg munkái miatt le nem költözött vidékre. Az ő ajánlására jöttem, és azóta is jövök.
Milyenek a benyomásai ennyi idő után a helyről? Hogy érzi magát nálunk?
Teljes mértékben meg vagyok elégedve én is, és vendégeim is a Gyógycentrum adta lehetőségekkel. Mindig kedvesen és mosolyogva fogadnak minket, ami már az első pillanatoktól kezdve pozitív hangulatot ad az ott eltöltendő időnknek. Mindig tisztaság és rend vár minket minden helyiségben. Van lehetőség tisztálkodásra, sőt két toalett is található, ami egy nagyobb csoport esetében rendkívül hasznos. Tágas és jól szellőztethető a terem, melyben a foglalkozás tartható. Vannak segédeszközök
gyógytornához, melyek szükség esetén használhatók. Ízléses és igen érdekes a hely; például több ezer darabból álló puzzle – óriás kép díszíti a falakat, melyeket minden vendégem megcsodált és megdicsért eddig. Lehetőséget és eszközöket is biztosítanak az órák utáni teakészítéséhez, és az ehhez szükséges alapanyagok tárolásához. Bevallom, nem jut eszembe semmi, ami említésre méltó lenne javíthatóság szempontjából. Örülök, hogy itt lehetek!
Hollós Barnabás főként lábproblémákkal foglalkozik. Nagyon alapos és szerény szakember, aki mindig jóval előbb érkezik meg hozzánk, és a helyszínen, nálunk készül fel a soron következő órára. A kapcsolódásra így emlékszik vissza:
„Bán-Kálnai Beátával, a Gyógytornacentrum egyik tulajdonosával van egy közös ismerősünk, és ő ajánlotta nekem először ezt a VIII. kerületi lehetőséget, még évekkel ezelőtt. Eljöttem, megnéztem, tetszett és belevágtam.”
Azóta tehát évek teltek el, és hogy Barna máig velünk van és kitartott mellettünk, már önmagában beszédes tény. Ennek okairól így nyilatkozik:
„Az Egészségügyi Centrumban remek dolog, hogy van recepció. A házigazda Kálnai Mihály nagymértékben hozzájárul ahhoz, hogy időben, megfelelő felszereléssel ellátva kezdődjenek az órák. A vendégek tájékoztatásához és az adminisztratív teendők gördülékeny intézéséhez is nélkülözhetetlen a hozzájárulása. Pozitív az is, hogy a termek közül az óra jellégéhez és a vendég igényeihez leginkább megfelelőt lehet választani a szakembereknek. Akik rendszeresen dolgozunk itt, és akik rendszeresen keresnek meg minket, szóval mindannyiunknak rendkívül fontos az a tény, hogy folyamatos fejlesztéseket tapasztalunk. A homlokzat és belső terek megújulása illetve a korszerű, minőségi eszközök bővülése megfelelő hátteret biztosítanak ahhoz, hogy lépést tartsunk pácienseink jogos elvárásaival.”
Tiderle Viktória szakterülete a kineziológia, a Colorado System© energo-spirituális kezelés és képzés, valamint a rajzelemzés.
Hogyan került hozzánk?
Dr. Kis Barbarával dolgoztam együtt egy rendelőben, a Viola utcában szintén itt a VIII. kerületben, a Klinikáknál. Én kineziológusként, ő fülakupunktúrás addiktológusként. Amikor ő felmondta a bérleti szerződését, nekem is új helyet kellett keresnem. Ő azonban időközben megismerkedett Bán-Kálnai Beátával, akihez gyógytornára járt és ő ajánlotta fel neki, hogy béreljen szobát az Apáthy Gyógycentrumban. Mivel azonban én sem találtam más helyet a Viola utca után, Barbara ajánlására magam is itt kötöttem ki. Így Barbarával továbbra is egy helyen dolgozunk
Hogy érzi magát nálunk?
Köszönöm, jól! Az Apáthy Gyógycentrumban egyértelműen pozitívum, hogy a tulajdonos, Kálnai Mihály személyében állandó recepciós szolgálat működik. A működtetők kéréseimet mindig maradéktalanul megpróbálják teljesíteni. Kellemes helyzet, hogy az óráim helyszínéül szolgáló terem a kellékeimmel rendre előkészítve vár rám. Tudok itt alkalmanként bérleti díjat is fizetni, ami fontos, mivel az én klientúrám 80%-ban Gyálon van, (ahol lakom és ahol saját rendelőm is van) és csak kisebb százalékban jönnek kliensek hozzám Budapestről. Nagyon jó dolognak tartom a külső homlokzat felújítását, így szebbé, esztétikusabbá vált az épület megjelenése az utcáról. Fontos, hogy mindig tudok jönni ide, amikor hozzám bejelentkezik a paciens, továbbá az időpont egyeztetése is flottul megy.
Meglátása szerint vannak-e javítanivalók?
Szerintem vannak. Meglátásom szerint a helységek belülről lehetnének modernebbek, harmonikusabbak és színesebbek. Szerintem picit régimódi a berendezés és nekem ezek túl komor hatásúak. Én spirituális tevékenységet végzek, ahol fontos a kliensre való ráhangolódás, a szellemvilággal való kommunikáció, ami egy-két túl hangos gyógytornász és paciens mellett bizony nem mindig könnyű… Amikor az úgynevezett „Kultúr Teremben” vagyok – pont azért, hogy ne hallatszódjon a kiabálás és beszélgetés a másik szobából – akkor ott nem működik a vizesblokk: wc és a fürdőszoba… Egyébként ez a helység, a „Kultúr” lehetne színesebb, vidámabb, élettel telibb. Úgy érzem, nincs elég reklám, nem hirdetnek szerintem eleget, nem használják a Facebook-ot, mint közösségi médiát, ahonnan embereket lehetne bevonzani. Továbbá az ingyenes honlapok szerintem nem sokat érnek, nem tűnnek ugyanis professzionálisnak és a keresőkben sem jönnek fel első oldalon találatként. Összességében azonban hangsúlyozni szeretném: meg vagyok elégedve és örülök, hogy itt lehetek!
Menyhárt Sándor, a Health and Energy Kft. ügyvezetője:
Mikor hozták létre cégüket?
Vadonatúj cégként, Health and Energy Kft. néven 2010-ben alakultunk. Az Apáthy István utca 12-be 2012. januártól járunk rendszeresen. Cégünk gyógytextil-ruházattal foglalkozik, a Xenia termékeket forgalmazza. Ez egy európai termékcsalád, melynek tudományos alapjait Japánban fejlesztették ki. Aztán később a NASA is alkalmazta-modernizálta ezt…
Hogyan kerültek az Apáthy István utcába?
Beszélgettünk Béki László tanár úrral; ő mondta nekünk, hogy érdemes ilyesfajta rendezvényeket létrehozni. Mi hittünk neki, bátrak voltunk és kipróbáltuk. Ő ajánlotta ezt a helyet is. Nem bántuk meg! Ügyféltalálkozóinkat azóta is itt tartjuk.
Önök budapestiek?
Nem, nem is voltunk. Mi szép helyen akartunk lakni, és elmentünk Ceglédről a Balaton mellé… Balatonalmádiból járunk fel az Apáthy István utca 12-be.
Milyenek itt a tapasztalataik?
Teljesen normális, átlagos helykialakításról beszélhetünk itt, ahol a terem – méretét is tekintve – megfelelő és ideális körülményeket nyújt ügyféltalálkozóink számára. Örömmel tapasztaltuk, hogy januártól, szükség esetén, egy mégnagyobb terem is rendelkezésre áll. Nyilván úgy érzékelték, hogy lehetne rugalmasabb a teremkihasználtság, ezért kezdeményeztek változásokat. Igazuk volt, mert ezzel a termek variálhatósága is megnőtt.
Elvárásaik teljesülnek?
Igen, amit elvárunk, amire szükségünk van, az adott, azt megteremtik számunkra ügyféltalálkozóink kapcsán. Az egy fantasztikus dolog, hogy nem az utcán kell parkolnunk! Be tudunk állni a kertbe, így nem kell azon aggódnunk, hogy kirabolnak, összetörik az autónkat, esetleg csíkot húznak rá… A ki-be pakolás miatt is nagyon praktikus ez az állapot; a kényelmi szempontokon túl nem kell attól rettegnünk, hogy hírtelen eltűnnek a termékeink… Így ez a zártság nagyon erős pozitívum! Szerencsés a helyzet abból is, hogy itt van a metró, körülbelül 200 méterre; akik pedig autóval jönnek, azok ingyen parkolhatnak az utcában.
Milyen gyakorisággal látogatják az Apáthy István utcát?
Tavaly nyáron volt olyan, hogy öt héten keresztül, minden héten voltunk itt. Jelenleg havonta kétszer tartunk ügyféltalálkozót. Korábban péntekenként, mostanában szombati napokon rendezzük ezeket.
A benyomásaik pozítivak az ügyféltalálkozókkal kapcsolatosan?
Kimondhatjuk, hogy igen. Az ügyféltalálkozók közelebb hozzák az embereket. Hozzánk is, és a termékekhez is. Én az emberekre úgy tekintek, hogy aki kérdez, az már egy jó hozzáállás az ügyünkhöz, ő már akar valamit. Aki kérdez, az a lehető legjobb döntést akarja meghozni. Ebben igyekszünk maximálisan segíteni. Aki nem kérdez, arról nem lehet eldönteni, hogy miként vélekedik, sikerült-e meggyőzni vagy érdekli-e egyáltalán a dolog…
Milyen gyakorisággal látogatják az Apáthy István utcát?
Tavaly nyáron volt olyan, hogy öt héten keresztül, minden héten voltunk itt. Jelenleg havonta kétszer tartunk ügyféltalálkozót. Korábban péntekenként, mostanában szombati napokon rendezzük ezeket.
A benyomásaik pozítivak az ügyféltalálkozókkal kapcsolatosan
Kimondhatjuk, hogy igen. Az ügyféltalálkozók közelebb hozzák az embereket. Hozzánk is, és a termékekhez is. Én az emberekre úgy tekintek, hogy aki kérdez, az már egy jó hozzáállás az ügyünkhöz, ő már akar valamit. Aki kérdez, az a lehető legjobb döntést akarja meghozni. Ebben igyekszünk maximálisan segíteni. Aki nem kérdez, arról nem lehet eldönteni, hogy miként vélekedik, sikerült-e meggyőzni vagy érdekli-e egyáltalán a dolog…